לאסוף בלי סוף

למי מאיתנו לא היה אוסף בילדותו?

בתור ילדה הייתי אוספת מחקים, מפיות וניירות מכתבים. אלה היו אוספים שכיחים למדי שאיפרו לעשות “החלפות”  (במילעיל) ובנוסף ,זו הייתה דרך נהדרת להיות “אחת מהחבר’ה”.

מאוחר יותר התקנאתי בשכנה שלי אספה קופסאות גפרורים מטריפות מכל העולם בזכות משפחה עניפה בניכר שתרמה את חלקה , ובחבר אחר שאסף מחזיקי מפתחות מיוחדים עם שרשרת חוליות כסופה ,זוכרים כאלה?

אבא שלי אסף בולים אבל לא ברמה שחיפש באדיקות אחרי בולים מסוימים להשלמת סדרה כזו או אחרת.

ועדיין, זוכרת אותו מפשיל שרוולים כשגילה בתיבת הדואר מכתב עם בול מיוחד.

הוא הכניס אותו לקערת מים וחיכה שהבול יצוף. אחר כך ליקט אותו בזהירות בעזרת פינצטה ושם או

עוד >>

המגרה בגזרה חדשה

פטיש .דודה.שריטה כפי שכבר ציינתי בפוסט הקודם , מגרות הלב, יש לי פטיש לא קטן למגרות . כחלק מהטרנד העולמי של שמירה על איכות הסביבה ומיחזור רווח כאן בארץ וגם בניכר, ובעיקר בשנתיים האחרונות, הטרנד של הפיכת מגרות קונבנציונליות (דהיינו, כאלה שיושבות בתוך שידה/ארון) ליחידה אומנותית העומדת בפני עצמה ומציגה קונספט חדש. כך הפכו מגרות סתמיות שנזרקו

עוד >>

מגרות הלב

מגרות
מאז שאני זוכרת את עצמי מגרות מיגנטו אותי

אולי זה יצר הסקרנות יחד עם יצר המציצנות שלי שתהו בכל פעם מחדש מה יש שם בפנים? איזה אוצר גלום מסתתר שם במכלול הגדול הזה?

מגרות תמיד תמיד התקשרו לי עם ריח של נפתלין שהיה כה נוכח בעוצמתו במגרות של הסבתות שלי.ריח שאהוב עליי עד היום וזורק אותי שנים (המון שנים רחמנא ליצלן) לאחור

אוהבת אותן בעיקר ישנות, מהוהות, חבוטות, לא ישרות במידה, עשויות עץ או ברזל ישן.. כאלה שסימני הזמן ניכרים בהם ממש כמו בנו.

אני אוהבת לפתוח מגרות ולמצוא בתוכן חפצים שמזמן שכחתי על קיומם.עגיל אבוד, חרוז משרשרת ישנה, פתק ישן שמעורר חיוך, מילות אהבה, קוביות משחק , מסטיק עגול ומה לא…

הבית הפרטי שלי גדול אך לדאבוני, עמוס דיו מכדי להכיל עוד כמה מגרות שנפשי חשקה בהן.

אז החלטתי להעמיס אותן במיטבן כאן..ויש אפילו כמה מודרניות שהצליחו להשתרבב לי ללב

עוד >>

בית- הרבה יותר מארבעה קירות

בית.מילה פשוטה, שלוש אותיות המגלמות בתוכן מכלול עצום של רגשותאם תשאלו אנשים מהי המשמעות של בית עבורם תקבלו מגוון תשובות .לחלקן תהיה מן הסתם קונוטציה שלילית בעיקר אם קירות הביתספגו אלימות מילולית או פיזית כזו או אחרתאך רובן ישתקפו תחושות חיוביות כמו :ביטחון, שלווה, חום, חממה, מקום מפלט.בית זה ריח של תבשילים, זה תמונות משפחה על הקירות,

עוד >>

מי אני מה אני

שלום,אני ליאת ואני כבר בת 49 וקצת
כן, אני כבר בגיל שבו אני מדברת לעצמי
לפעמים בתוך הראש.לפעמים אפילו בקול רם. משתדלת לעשות את זה כשאף אחד לא בבית
אולי ככה הייתי צריכה לפתוח את הבלוג שלי.
להציג את עצמי. את מי שאתם חושבים שאתם מכירים..את מי שאני חושבת שאני.
מאז שאני בפייסבוק אנשים מרגישים שהם ממש, אבל ממש, מכירים אותי. לרוב לטובה.
לפעמים זורקים לי הערות זדוניות שאני תוהה מה לי ולהם ולמה הם חושבים עליי דברים כאלה.
פעם, לא מזמן , הייתי נעלבת נורא.
מודה ,שמאז שאני בת 46 וקצת (למה דווקא בגיל הזה אין לי מושג) פחות חשוב לי מה חושבים עליי. אני מרגישה בטוחה במקום שלי עם עצמי לפחות.
פחות שיפוטית וביקורתית (בכל זאת מזל בתולה לנצח), יותר משחררת וזורמת עם מה שיש.
עדיין כואבת בתחומים שבהם יודעת שלא אצליח להשיג את מה שאני רוצה, כי לא הכל תלוי בי.
תחושת החמצה שהולכת איתי יום יום שעה שעה.
אז החלטתי להעלות כאן  כמה דברים שאולי תרצו לגלות עליי.
לא מעניין אתכם? עיברו הלאה. כבר לא נעלבת 🙂

עוד >>